Om sidan

Här hittar du teknisk information om vår webbplats samt vår integritetspolicy och hur vi arbetar med marknadsföring i sociala medier.

Om du har ytterligare frågor om webbplatsen, skicka oss ett mail eller ring  070-780 80 39

Pixel tags

Socialdemokraterna i Eskilstuna använder så kallade pixel tags/pixlar på socialdemokraternaeskilstuna.se. Informationen från pixlarna används för att mäta och optimera annonseringen i sociala medier. Exempel på användningsområden är hur många personer som klickat på en facebookannons från Socialdemokraterna i Eskilstuna för att besöka en sida på socialdemokraternaeskilstuna.se, eller hur många personer som kommer från en facebookannons och blir medlemmar.

Socialdemokraterna i Eskilstuna kan inte se vilka enskilda personer som klickat på en annons eller andra personuppgifter kopplade till unika användare. Socialdemokraterna i Eskilstuna använder också retargeting, vilket innebär att personer som visat intresse för vissa sidor på socialdemokraternaeskilstuna.se kan komma att få annonser anpassade utifrån de sidor som de besökt.

När du registrerar dig som medlem, volontär, veta mer etc länkas du till vår centrala hemsida och deras integritetspolicy hittar du här.